Tiskre Prisma juht: jaekaubandussektoris on Prisma töötajad kindlasti ühed parimad (0)
Article title
FOTO: Prisma

12 aastat Prismas ja neist viimased aastad nii Maardu kui Tiskre Prisma juhina töötanud Kersti Reisalu räägib lähemalt, milline töökultuur on Prismas ja milline töökollektiiv seal ees ootab.

Kersti alustas Prismas tööd 12 aastat tagasi, kui tema hea sõbranna ta Prismasse tööle kutsus. Sõbranna oli Prismast  niivõrd vaimustuses, et Kersti otsustas tolleaegsest koka ametist loobuda ja ise ka Prismasse tööle minna.

“Alustasin saaliteenindajana, seejärel olin teenindusletis, piimaosakonna vanemmüüja ning Sõbra Prisma tiimijuht. Pärast seda avanes mul võimalus võtta osa juhtide arengu­programmist, mis aitas mul saada Maardu Prisma juhiks. Viimased kuud olen aga töötanud Tiskre Prisma juhina. Kõik need ametipositsioonid on mind palju arendanud ning ­
lisaks kogemustele on kindlasti ka õigete asjade kokkulangevus aidanud kogu aeg karjääriredelil nii-öelda edasi ronida,” jutustas Kersti.

Ta tõdeb, et ka klientide tagasiside on miski, mis aren­-
dab teda ennast igapäevaselt. Kliendid on nõudlikud ja harjunud juba hea teenindustasemega. Seepärast peab ka ise selle nimel palju pingutama, et iga kliendi tagasisidet ikkagi arvesse võtta. Nii saab panustada kliendi paremasse ­ostukogemusse ja heaolusse kauplust külastades.

Kollektiiv on võtmetähtsusega

Kersti räägib, et Prisma juures hindab ta väga kollektiivi mõistmist ja üksteisega arvestamist. Kedagi ei diskriminee­rita nende soo, nahavärvi või vanuse pärast ja kõigil on tööl võrdsed võimalused. “Prisma tuleb vastu ka siis, kui on elumuutvad sündmused, näiteks kolid ühest linnast teise. Sellisel juhul on võimalik teise linna Prisma kollektiiviga liituda. Kuigi hea kolleegi teise töökohta siirdumine on kurb sündmus, siis on ikka hiljem hea meel kuulda, kuidas meie koolitatud töötaja teeb teises linnas tegusid!” rõõmustab Kersti Reisalu.

Kuigi töö ise on teinekord kaootiline, täis üllatusi ja kuna­gi ei tea, mis algav päev toob, siis töötajate peale saab kindel olla. “Ma ütlen alati, et jaekaubandussektoris on Prisma töötajad kindlasti ühed parimad. Isegi, kui mõnikord mõni töötaja konkurendi juurde tööle läheb, siis võib kindel olla, et ta saab endale parima väljaõppega inimese. Meie töötajatel on võimalus proovida erinevaid tegevusi ja nii mitmekülgselt areneda. Prismasse tööle tulles leiab eest kogenud ja hea pingetaluvusega kollektiivi, kes on positiivne ja mõistev. Uus töötaja ei ole alguses kunagi üksi, sisseelamisperioodil on tal abiks inimene, kelle käest nõu küsida. Me ei koorma kunagi uut töötajat esimesel päeval infoga üle, vaid teeme seda läbimõeldult ja järk-järgult. Kogu infot korraga meelde jätta oleks ka võimatu,” ütles Kersti.

Lisaks toetavale kollektiivile saab Prismasse tööle tulles ka muid hüvesid nautida. Näiteks igakuist Stebby sporditoetust kasutada, teha tööd osalise ajaga või paindliku graafiku alusel ning vahvatel ühisüritustel käia. Ka töörii­ded ja -jalanõud on Prisma poolt, et tervis ja heaolu oleks kaitstud. Ootame alati uusi kolleege ja selleks tuleb
lihtsalt Prismaga ühendust võtta kirjutades kandideeri@sok.fi või külastades veebilehte tuletööle.ee/prisma.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.